Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Οι φίλοι μου...


Οι   φίλοι   μου   ΄ναι   φίλοι   μου,
μέχρι   που   να   πεθάνω
και   δε   ν τζ΄ αλλάζω   τσι   παλιοί
καινούργιοι   όντε   γ κάνω.                                          (Κ/Κ   ΤΕ΄- 19)

Τσι   φίλοι   μου   παντοτινοί
και   σταθεροί   τσι   θέλω
--   σα   μ πού   ΄μαι   ώ,   σε    όλα   μου   --
να   τσ΄ έχω  και   ιά   μέλλο.                                          (Κ/Κ   ΤΕ΄- 20)

Ο   φίλος   ιά   να   σου   σταθεί,
πρέπει   να   τ΄  αποδείξεις
πως    το   ν τιμάς   και   τη   γ καρδιά,
πό΄  ΄χεις,   να   του   ανοίξεις.                                      (Κ/Κ   ΤΕ΄- 21)

Οι   φίλοι   που   αξίζουσι
λίοι   ΄ναι   στη   ζωή  μας,
ιά   αυτό   και   πρέπει   νά   ΄χουσι,
πάντα,   τη   στήριξή   μας.                                             (Κ/Κ   ΤΕ΄- 22)  



                                                                             Νίκος   Σαρρής  


Από   το   βιβλίο   μου   :   ''   Σταχολόημα...   '',   (2018).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου