Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Ζημιά...



Με   τα   ματάκια   σου   ζημιά
μεγάλη   έχω   πάθει
και   κιντυνεύγω,   που   ερνώ,
να   πρωτοκάμω   λάθη.                                      (Κ/Κ   ΤΕ΄- 170)

Ζημιά   με   τα   ματάκια   σου,
το   ξέρεις,   πως   παθαίνω ·
αλλά   κι  εώ,   πως   χαλασμό
μες   στη   γ καρδιά   σου   φέρνω.                   (Κ/Κ   ΤΕ΄- 171)

Ζημιά   με   σένα   ήπαθα,
αλλά   κι   εσύ   τα   ίδια,
που    οι   καρδιές   ερχέψασι
ερωτικά   παιχνίδια...                                         (Κ/Κ   ΤΕ΄- 172)


Όσο   θωρρώ   τα   δυό   γλυκά

ματάκια   σου,  μωρό   μου,
απάνω   μου,   λωλαίνομαι
και   παίρνεις   το   μυαλό   μου.                       (Κ/Κ   ΤΕ΄- 173)



                                                                    Νίκος     Σαρρής    




Από   το   βιβλίο   μου   :   ''   Σταχολόημα...   '',   (2018).

σ. σ. : Εννοείται,  πως απαιτείται ειδική χειρόγραφη άδεια μου, για να τραγουδηθεί, τμηματικά ή ολοκληρωμένα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου