Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Επόμειν΄ η αγάπη μου...



Επόμειν΄  η   αγάπη   μου
και   τώρα   ταξιδεύγει
μες    στο   μυαλό   σου,   ταχτικά
κι   έρχεται   και    σε   βρίσκει ·
κι   αστροφεγγειές,   καμάρι   μου,
σε   θέρητα   υρεύγει,
μες   σε   τραούδια   μαγικά
κι   αγαπημένοι   δίσκοι.                                            (Κ/Κ   ΟΕ΄- 11)

Επόμειν΄  η   αγάπη   μου,
βαθειά,   μες   στ΄  όνειρό   σου
και   άνω   -   κάτω   κάνω   σε
ότι   να   μ΄  αντικρύσεις ·
και   το   θωρρώ,   φεγγάρι   μου,
πως   τρώω   το   μυαλό   σου...
και   σ΄  έννοιες,   πάντα,   βάνω   σε,
άμα   με   συναντήσεις.                                                         (Κ/Κ   ΟΕ΄- 12)



                                                                                      Νίκος     Σαρρής 

σ.σ.     :     Δικός   μου   τύπος   οκτάστιχου.


Από   το   βιβλίο   μου   :   ''   Σταχολόημα...   '',   (2018).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου