Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Οι πόνοι μου σταματημό...


Οι   πόνοι   μου   σταματημό
δεν  έχουσι   ιά   σένα,
όσες   αυγές   και   δειλινά
κι  αν   είναι  περασμένα.                               (Κ/Κ   ΤΔ΄- 339)

Οι   πόνοι   μου   σταματημό
δεν   έχου   ν τόσοι   χρόνοι,
που   τσι   καρδιάς   μου,   σού   ΄δωκα
κι   εβάστας   το  τιμόνι.                                (Κ/Κ   ΤΔ΄- 340)

Οι   πόνοι   μου   σταματημό
δεν   έχουσι   κι   αιτία
το   ξέρεις   --   οτι   είσαι   ΄σύ,
παλιά   μου,   ιστορία.                                    (Κ/Κ   ΤΔ΄- 341)

Σταματημό   οι   πόνοι  μου
με   σένα   δε   θωρρούσι
και   συγκινάς   τα   μάθια   μου,
κάθα    που   θα   σε   δούσι.                          (Κ/Κ   ΤΔ΄- 342)


                                                                        Νίκος   Σαρρής   


(Δημοσιεύθηκε   66 / 6 / 2013,   στο   Blog   μου).

                                                                                      
                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου